سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چهار سجده مانده به تو...

ای شما آدم حسابی ها...

ای بنی آدم...

هر شغل و هنری تعریفی دارد.. چارچوبی دارد.. برای صاحبانش ارزش دارد..

ادمها.. هر هنر و حرفه ای حرمتی هم دارد...

یا ایها الناس.. ؟؟؟ هر کسی دو تا دایره کنار هم بگذارد و دورش را سیاه کند و یک چیزی شبیه عینک خلق کند نقاش نیست..

و هر کسی با ترکیب چند کلمه بی ربط - که هر چه بی ربط تر پست مدرن تر-  یک جمله موزون خلق کند شاعر نیست!!

حالا به فرضم که باشد!! آیا شاعر فردی است بیکار که هر پنج دقیقه دلش میگیرد و شکست عشقی میخورد و سیگار میکشد و از این کافه به کافه ی دیگر می رود؟؟؟

یا مثلا پنج نفر شاعر که یک جا جمع می شوند بعد از 1 ساعت ناگهان هر پنج نفر یک عکس از صحنه ای مشابه و از زوایای مختلف میگذارند ، لطف فرموده اینستا و سایر شبکه های مجازی را آباد میکنند، دل و قلوه داده و از شاعرانه هایشان میگویند؟؟؟

بیایید و حرمت نگه دارید...

بیایید و خیال نکنید که چون چادر به سر دارید یا ریشتان طویل شده حق دارید هر کسی را که عینک کائوچویی میزند و یا مانتوی گلدار به تن میکند یا موهایش را کوتاه میکند به سخره بگیرید!!  عینک یکی را به پدربزرگ محترمتان، مانتوی دیگری را به مادربزرگ دلبندتان و موهای دیگری را به برادرتان نسبت دهید...

و اینکه ما در حال حاضر در سال نود و سه به سر میبریم. نه سی و نه!!

میراث فاطمه ی زهرا نور چشم ماست بانو! اما به خدا قسم این ها هیچ کدام مغایرتی با چادر شما ندارد...

با تشکر از تلاشی که در راستای خز نکردن تیپ هنری میکنید! اما به پروردگار عینک زدن بد نیست! عینک که حتما نباید کائوچویی باشد! خب شما یکی از ساده هایش را به چشمتان بزنید!

به گمانمان مشکل اصلی همین جاست که شما آن چند صدم ضعف چشمتان را بی خیال شده اید و قضایا را کج و معوج میبینید...

ما اندکی نگرانیم برایتان! اگر مرحمت فرموده کمی از آن قله پایین بیایید و سایرین را از همین رو به رو هم بنگرید بد نیست... خدایی نکرده سرتان گیج می رود انقدر که از آن بالا این پایین را نگاه میکنید... خطر سقوط دارد..!!

آی آدمها.. ؟؟؟؟؟ شاعران، نویسندگان، نقاشان، بازیگران!! و ای هر که هستید؟؟؟ بیایید کمی مهربان باشیم! بیایید و به یاد بیاورید که انسانید! بیایید و متوهم نباشید! بیایید و حرمت نگه دارید! به یکتای عالم قسم برای شما خدایان هم بد نیست که چند ثانیه ای بندگی کنید.. اینجوری شاید موقع قضاوت کمی عادل تر بودید..

بیایید کاری نکنید که نقاشان شاعران و هنرمندان واقعی دست از کارشان بکشند که مبادا در زمره ی شما باشند...!

...

..

.

پی نوشت: علت این که ما تمام فعل هایمان را دوم شخص به کار بردیم خدایی نکرده این نیست که خودمان بالای قله  ای دیگر ایستاده ایم.. فقط خودمان را در زمره ی آدم حسابی را محاسبه نکردیم!!!


 



[ جمعه 93/3/2 ] [ 11:18 عصر ] [ سـمـا... ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه